Ticari basari ve evlilik bambaska konular. Zorla evlenemezsin, o yuzden en iyisi akisina birak. Hic aramadigin bir anda onune biri cikar ve bir bakmissiniz ki evlenmissiniz.
Benim hayatim da az bucuk sizinki gibi gecti. 26 yasindayken, hic beklemedigim bir anda biri cikti onume, 2 yil beraber olduktan ve iyice birbirini tanidiktan sonra da evlenmeye karar aldik. O da toplum baskisindan dolayi degil, ikimiz istedigimizdendir.
Baskalari istiyor diye bir sey yaparsan buyuk ihtimalle basarisizlikla sonuclanir.