• 04-05-2020, 16:51:40
    #28
    Evlilik için çok erken.
    Biraz hayatını yaşa ama 30 yaşını geçme benim gibi evde kalırsın.
    Tanıştığın / tanışacağın kişi ile en az 1 yıl birbirinizi tanıyın. Kesinlikle acele evlilik kararı almayın.
    Sendeki korkular bende 40`ı geçince başlamıştı.
  • 04-05-2020, 18:56:11
    #29
    Bende de evlenmek korkusundan ziyade başka bir korku var. Konuştuğum kızdan çok çabuk sıkılıyorum. En fazla 2 ay sonra sıkılıyorum haliyle ciddi ilişkiye dönmüyor.
    • N0S
    N0S bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 04-05-2020, 19:02:21
    #30
    Ticari basari ve evlilik bambaska konular. Zorla evlenemezsin, o yuzden en iyisi akisina birak. Hic aramadigin bir anda onune biri cikar ve bir bakmissiniz ki evlenmissiniz.
    Benim hayatim da az bucuk sizinki gibi gecti. 26 yasindayken, hic beklemedigim bir anda biri cikti onume, 2 yil beraber olduktan ve iyice birbirini tanidiktan sonra da evlenmeye karar aldik. O da toplum baskisindan dolayi degil, ikimiz istedigimizdendir.
    Baskalari istiyor diye bir sey yaparsan buyuk ihtimalle basarisizlikla sonuclanir.
  • 04-05-2020, 19:03:23
    #31
    Ogu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evliler yorum yapsın
    Yapayım Oğuz. Bekarlık sultanlık açık ve net tartışmaya bile kapalı.
    Not: Evliyim
  • 04-05-2020, 19:04:35
    #32
    Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapayım Oğuz. Bekarlık sultanlık açık ve net tartışmaya bile kapalı.
    Not: Evliyim
    Böyle bir cevap bekliyordum. Yaşım 27 evlenen arkadaşlarım oldu hepsi pişman
  • 04-05-2020, 19:34:11
    #33
    dertsiz başına dert arıyorsun dostum
  • 04-05-2020, 20:24:02
    #34
    insan belli bi yaştan sonra seçici olmaya başlıyor yalnızca.
  • 04-05-2020, 20:39:56
    #35
    http://erkekadam.org/

    ÇÖZÜM RED PİLL
  • 04-05-2020, 20:48:19
    #36
    Evleneceğim korkusu daha mantıklı