Evlilik için çok erken.
Biraz hayatını yaşa ama 30 yaşını geçme benim gibi evde kalırsın.
Tanıştığın / tanışacağın kişi ile en az 1 yıl birbirinizi tanıyın. Kesinlikle acele evlilik kararı almayın.
Sendeki korkular bende 40`ı geçince başlamıştı.