• 04-05-2020, 00:30:26
    #10
    https://www.youtube.com/watch?v=mSMycoGOKps


    Birazda Gülelim Kasma kendini bu kadar beyaa kendi hakimiyetini ele almış her erkek gibi sende kaygıya kapılmışsın evlenemeyince hayatın sonu mu ??? Beni zorluyorlar ben evlenmiyorum mesela...Yanlış anlaşılmasın kastım evlenmemek değil Düğün istemiyorum ama maldivlerde tatil yapalım diyecek zekaya sahip bir zevce bulamadım kendime Düğünü mantıklı bulmuyorum...
    • N0S
    • tatil90
    N0S ve tatil90 bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 04-05-2020, 00:30:32
    #11
    Evllik sevmeden olmaz.Feragat etmeden olmaz.
    Tek tavsiyem parayı sebmeyin kölesi olmayın yoksa evde kalırsın ...
  • 04-05-2020, 00:31:56
    #12
    Akışına bırakın, plan yapmayın. Gün gelir karşınıza çıkan bir kişi size tüm planlarınızı yaptırır.
    Dert etmeyin, günü gelmemiştir.
    Birden tanıştım, 2 hafta içinde evlenmeye karar verip hazırlıklar vs.. derken 3 ay sonra evlendim. Şimdi de "iyi ki" diyorum.
  • 04-05-2020, 00:32:53
    #13
    1 yıldır 1 pc alamadım 16 dan 17 olarak düşünebilirsiniz sen ise 18 de araba almışsınız gerçekten helal olsun hocam ama kalbinin sesini dinle nasıl mutluysan öyle yaşa
  • 04-05-2020, 00:36:19
    #14
    21 yaşındayım şuanda Hamd olsun iyi bir ticari birikimim var ama ben kendimi evli olarak düşünemiyorum bazı yaşıt arkadaşlarım evlilik ile şartlandırıyor kendini ben evliliği özgürlüğümden ödün vermek gibi görüyorum açıkcası iyi biri çıkmayana kadarda evlenmeyi düşünmüyorum.
  • 04-05-2020, 00:38:51
    #15
    aynı kafadanız hocam
  • 04-05-2020, 00:44:10
    #16
    sabah kalkıyorsun biri seni yönlendiriyor çeki düzen veriyor,kavga ediyorsun gönlümü alıyorsun doğum günün oluyor kutluyor,çocukların oluyor parka gidiyorsun baloncu geliyor balon alıyorsun parktaki herkese dağıtıyorsun falan filan bunlar güzel şeyler.
  • 04-05-2020, 00:47:04
    #17
    Evliyken isler degisiyor.Ornek olarak bilgisayarda işim var.Oglum baba ben oyun oynicam dedi.Arkadaslarinla sozlesmis.Ne diyebilirsin kuzu kuzu kalktim.Simdi sahura kadar onda.Ben sabah ise gidicem.Işim yarim kaldi.Yani her seyden kisitlaniyorsun.Evkiyken ozgurum diyen her seyi yapabiliyorum diyen de yalan soyler
  • 04-05-2020, 00:49:13
    #18
    standart bir yaşam için evlen yok ben sınırları aşacağım diyorsan ipsala sınır kapısı orada Dünya turu - farklı kültürler ( Benim kendime seslenişim )