Evli biri olarak yazıyorum, aslında evli olmam birşeyi değiştirmiyor tamamen mantık üzerine yazacağım (Evliliğimden çok mutlu, iyi ki evlenmişim diyen biriyim), bu kadar şeyi başarmış isen toplum baskısını yenmelisin ve nasıl mutlu isen öyle yaşamalısın.