• 17-09-2008, 11:26:02
    #10
    Yakında Özetlerin Yayınlandığı Kanalda Şifreye Girerse Bir Şekilde Şaşırmayacağım. En Azından UEFA En Azından CL Maclarini İzleyelım. Ama Onuda Elimizden Aldılar.
  • 17-09-2008, 11:32:10
    #11
    allahtan yarınki gs maçını showtv veriyor
  • 17-09-2008, 13:11:18
    #12
    yaa zaten bir şampiyonlar ligi zevkimiz kaldı onuda elimizden alıyorlar arkadaşların dediği gibi inadına almıyacağız d-smart
  • 17-09-2008, 13:35:33
    #13
    zeynelkoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    allahtan yarınki gs maçını showtv veriyor
    Aydın Doğan Show Tv'yi satın alsa onu da izleyemezdik hocam
  • 17-09-2008, 13:37:54
    #14
    Jason adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biss keyi isteyenler önce pm kutuma öpücük kondursunlar ondan sonrada teraziye tıklasınlar keyi göndereyim
    https://www.r10.net/futbol/233933-por...biss-keyi.html

    burda var biss
  • 17-09-2008, 15:31:44
    #15
    almıyorum de ZIMART
  • 18-09-2008, 13:42:31
    #16
    bizim receiver şifreleri çözüyor oysaki hiç bir ayar yapmamıştık
  • 18-09-2008, 13:50:20
    #17
    GoLDeNLaNd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizim receiver şifreleri çözüyor oysaki hiç bir ayar yapmamıştık
    marka model nedir?

    Aydın doğan hayatımızdan futbolu sildi. İnadına D-zımbırtısını almayacağım ve illegal yollarla izlemeye devam edeceğim.

    zaten şampiyonlar ligi maçları için sponsorlardan bir dünya para kaznıyorlar bide D-zımbırtıyı alıp bizmi zengin edecez. O parayı ona yedireceğime gider dilenciye veririm.
  • 18-09-2008, 14:31:43
    #18
    osenmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    marka model nedir?
    Aydın doğan hayatımızdan futbolu sildi. İnadına D-zımbırtısını almayacağım ve illegal yollarla izlemeye devam edeceğim.
    zaten şampiyonlar ligi maçları için sponsorlardan bir dünya para kaznıyorlar bide D-zımbırtıyı alıp bizmi zengin edecez. O parayı ona yedireceğime gider dilenciye veririm.
    botech BC-7200FTA