osenmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
marka model nedir?
Aydın doğan hayatımızdan futbolu sildi. İnadına D-zımbırtısını almayacağım ve illegal yollarla izlemeye devam edeceğim.
zaten şampiyonlar ligi maçları için sponsorlardan bir dünya para kaznıyorlar bide D-zımbırtıyı alıp bizmi zengin edecez. O parayı ona yedireceğime gider dilenciye veririm.
botech BC-7200FTA