Fenerbahçe CL Star TV yayını
20
●1.611
- 17-09-2008, 13:35:33Aydın Doğan Show Tv'yi satın alsa onu da izleyemezdik hocamzeynelkoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-09-2008, 13:37:54https://www.r10.net/futbol/233933-por...biss-keyi.htmlJason adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
burda var biss
- 18-09-2008, 13:42:31bizim receiver şifreleri çözüyor oysaki hiç bir ayar yapmamıştık
- 18-09-2008, 13:50:20marka model nedir?GoLDeNLaNd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aydın doğan hayatımızdan futbolu sildi. İnadına D-zımbırtısını almayacağım ve illegal yollarla izlemeye devam edeceğim.
zaten şampiyonlar ligi maçları için sponsorlardan bir dünya para kaznıyorlar bide D-zımbırtıyı alıp bizmi zengin edecez. O parayı ona yedireceğime gider dilenciye veririm.
