GoLDeNLaNd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bizim receiver şifreleri çözüyor oysaki hiç bir ayar yapmamıştık
marka model nedir?

Aydın doğan hayatımızdan futbolu sildi. İnadına D-zımbırtısını almayacağım ve illegal yollarla izlemeye devam edeceğim.

zaten şampiyonlar ligi maçları için sponsorlardan bir dünya para kaznıyorlar bide D-zımbırtıyı alıp bizmi zengin edecez. O parayı ona yedireceğime gider dilenciye veririm.