Jason adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biss keyi isteyenler önce pm kutuma öpücük kondursunlar ondan sonrada teraziye tıklasınlar keyi göndereyim
https://www.r10.net/futbol/233933-por...biss-keyi.html

burda var biss