• 01-05-2020, 13:25:55
    #1
    Designated Survivor'un 2.Sezon 7.Bölümü RTÜK'ün isteği doğrultusunda Türkiyeden erişim yasağı yedi, bu durumda Türkiye'de Netflix'e ilk sansür uygulaması meydana geldi./Sansür nedeni TC'yi ve başkanı RTE'yi karalamak olarak gösterildi.
  • 01-05-2020, 13:26:59
    #2
    sansürün isteğe bağlı olması şart, isteyen izler istemeyen izlemez,özgür bir ülke olaraktan.
  • 01-05-2020, 13:30:29
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Designated Survivor'un 2.Sezon 7.Bölümü sansürlenerek vatan kurtarma işlemi tamamlandı
  • 01-05-2020, 13:30:37
    #4
    daha çok beklersiniz özgür ülke olmayı sadece laf altında özgür ülke bütün sistem bütün yönetim şekli ne olduğunu herkes çok iyi biliyor ama kimse vicdanlarını ortaya koyamıyor ve susuyor ve her geçen gün daha çok vergi adında her şeyden haraç toplanıyor sen ben normal işçi insanlar asgari dedikleri rakamların altında boğulurken onlar villalarında saraylarında yaşamlarını ve akrabalarını eş dostlarına hayat yaşatıp sefa sürdürüyorlar daha çok beklersiniz özgür bir ülke hayal sadece
  • 01-05-2020, 13:33:06
    #5
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sansürün isteğe bağlı olması şart, isteyen izler istemeyen izlemez,özgür bir ülke olaraktan.
    Türkiye, özgür, istemek. Bir araya gelemeyecek şeyler be kral
  • 01-05-2020, 13:33:12
    #6
    2. sezon 7. bölümde
    "Dizide fethullah gülen, muhalif lider "nuri şahin" olarak gösteriliyor ve darbe ile bir alakası olmadığı belirtiliyor.
    Tayyip Erdoğan ise Cumhurbaşkanı "fatih turan" olarak adlandırılmış.

    Bölümün hemen başında abd başkanı ve kurmayları Türkiye-abd ittifakı hakkında konuşuyor, Türklerden "...." olarak bahsediliyor"
    Demiş izleyiciler. Laf atanlar neye göre laf atıyor merak ediyorum. Siyasete çekmeyin.
  • 01-05-2020, 13:33:48
    #7
    maviyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha çok beklersiniz özgür ülke olmayı sadece laf altında özgür ülke bütün sistem bütün yönetim şekli ne olduğunu herkes çok iyi biliyor ama kimse vicdanlarını ortaya koyamıyor ve susuyor ve her geçen gün daha çok vergi adında her şeyden haraç toplanıyor sen ben normal işçi insanlar asgari dedikleri rakamların altında boğulurken onlar villalarında saraylarında yaşamlarını ve akrabalarını eş dostlarına hayat yaşatıp sefa sürdürüyorlar daha çok beklersiniz özgür bir ülke hayal sadece
    Senle Silivri'ye bile yürürüm
  • 01-05-2020, 13:37:05
    #8
    maviyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha çok beklersiniz özgür ülke olmayı sadece laf altında özgür ülke bütün sistem bütün yönetim şekli ne olduğunu herkes çok iyi biliyor ama kimse vicdanlarını ortaya koyamıyor ve susuyor ve her geçen gün daha çok vergi adında her şeyden haraç toplanıyor sen ben normal işçi insanlar asgari dedikleri rakamların altında boğulurken onlar villalarında saraylarında yaşamlarını ve akrabalarını eş dostlarına hayat yaşatıp sefa sürdürüyorlar daha çok beklersiniz özgür bir ülke hayal sadece
    Konuyu farklı yerlere çekmişsin buna gerek yok. Ayrıca Ortadoğu da ki diğer ülkeler gibi bizide iç savaşa yönlendirilecek her türlü eyleme karşıyım...
  • 01-05-2020, 13:39:20
    #9
    Kimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu farklı yerlere çekmişsin buna gerek yok. Ayrıca Ortadoğu da ki diğer ülkeler gibi bizide iç savaşa yönlendirilecek her türlü eyleme karşıyım...
    doğru diyorsun hiç bir şey olmasın aman ses çıkarmayalım karışmasın ülke ama hamal olalım ver vergiyi ver vergiyi ondan sonrada tvlerde bakın orta doğu ülkelerine bak onların başına bu geliyor haa eğer ıh ederseniz cız ederiz politikası beyinlere çok iyi enjekte edilmiş dimi