maviyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha çok beklersiniz özgür ülke olmayı sadece laf altında özgür ülke bütün sistem bütün yönetim şekli ne olduğunu herkes çok iyi biliyor ama kimse vicdanlarını ortaya koyamıyor ve susuyor ve her geçen gün daha çok vergi adında her şeyden haraç toplanıyor sen ben normal işçi insanlar asgari dedikleri rakamların altında boğulurken onlar villalarında saraylarında yaşamlarını ve akrabalarını eş dostlarına hayat yaşatıp sefa sürdürüyorlar daha çok beklersiniz özgür bir ülke hayal sadece
Senle Silivri'ye bile yürürüm