Konuyu farklı yerlere çekmişsin buna gerek yok. Ayrıca Ortadoğu da ki diğer ülkeler gibi bizide iç savaşa yönlendirilecek her türlü eyleme karşıyım...
doğru diyorsun hiç bir şey olmasın aman ses çıkarmayalım karışmasın ülke ama hamal olalım ver vergiyi ver vergiyi ondan sonrada tvlerde bakın orta doğu ülkelerine bak onların başına bu geliyor haa eğer ıh ederseniz cız ederiz politikası beyinlere çok iyi enjekte edilmiş dimi