2. sezon 7. bölümde
"Dizide fethullah gülen, muhalif lider "
nuri şahin" olarak gösteriliyor ve darbe ile bir alakası olmadığı belirtiliyor.
Tayyip Erdoğan ise Cumhurbaşkanı "
fatih turan" olarak adlandırılmış.
Bölümün hemen başında abd başkanı ve kurmayları Türkiye-abd ittifakı hakkında konuşuyor, Türklerden "...." olarak bahsediliyor"
Demiş izleyiciler. Laf atanlar neye göre laf atıyor merak ediyorum. Siyasete çekmeyin.