2. sezon 7. bölümde
"Dizide fethullah gülen, muhalif lider "nuri şahin" olarak gösteriliyor ve darbe ile bir alakası olmadığı belirtiliyor.
Tayyip Erdoğan ise Cumhurbaşkanı "fatih turan" olarak adlandırılmış.

Bölümün hemen başında abd başkanı ve kurmayları Türkiye-abd ittifakı hakkında konuşuyor, Türklerden "...." olarak bahsediliyor"
Demiş izleyiciler. Laf atanlar neye göre laf atıyor merak ediyorum. Siyasete çekmeyin.