• 29-04-2020, 09:07:17
    #1
    Cuma günü sipariş geçtim.Pazartesi kargoya verildi.Dün dağıtıma çıkmış.Tüm gün evde olmamıza rağmen herhangi bir kargo gelmedi.Şimdi de iade sürecinde diyor?
  • 29-04-2020, 09:08:14
    #2
    Standart sürat kargo olayı.
    Bende çok yaşadım. Olabildiğince sürat ile çalışmamaya özen gösteriyorum.
  • 29-04-2020, 09:08:33
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ciddi anlamda sürat kargo pişmanlıktır. En iyisi Yurt İçi.
  • 29-04-2020, 09:09:02
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Sadece o değil kargoların geneli bu şekilde maalesef.
    Dağıtan kişide suç direk kargoda değil dağıtıma çıkan kişi ürünü çıkartıyor yorulduğu zaman diğer yerlerin ürünlerinin üzerinde ki barkotu okutuyor.
    Adrese gidildi evde yoktu diyor bitti
  • 29-04-2020, 09:09:40
    #5
    Kafa?
    404 not found
  • 29-04-2020, 09:14:44
    #6
    Şubeyi arıyorum telefonu da açmıyorlar
  • 29-04-2020, 09:17:55
    #7
    ElRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cuma günü sipariş geçtim.Pazartesi kargoya verildi.Dün dağıtıma çıkmış.Tüm gün evde olmamıza rağmen herhangi bir kargo gelmedi.Şimdi de iade sürecinde diyor?
    Usta sana yemin ederim içeriğe bakmadım. Başlığı görüp dedim ki kesinlikle halkalı ya da ikitelli civarı çıkacak. Yeminle öyle de oldu. Kız arkadaşıma internetten siparişi "teslim edildi" şeklinde gözüktü geçen hafta. Kadının birine vermişler kadın da itiraz etmemiş. Evde olduğun halde gelmezler. Geldik bulamadık derler. Sonra geliyoruz diyip başkasına teslim ederler. O kadar iyi anlıyorum ki seni yani
  • 29-04-2020, 09:25:42
    #8
    Sokağa çıkma yasağı var evde bulamadık yazmışlar gecenki kargoda 😁
  • 29-04-2020, 09:41:19
    #9
    Sürat kargo efsanedir. Salgın öncesi 2 km öteden sipariş vermiştim. (Yerine bakmamıştım 2 km olduğunu bilmiyordum online alışveriş) tam 14 gün sonra ben ipt.ettim. gidip mağazasından elden aldım.

    Birde salı günü yurtiçi kargoya gitti.subeye. kargo vereceğim. İki saat orada paketledik. Bilgileri aldılar falan. Sonra iade etti şube kapalı ne zaman açılır bilmiyorum diye. Dedim ne alaka? Şube kapalı dedi belki 10 güne açılır dedi. Çıktım 100 MT ötede Aras a verdim ki şu ana kadar sorun yasamadigim tek kargo Aras. Bu arada bütün şubeler Giyimkent