ElRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cuma günü sipariş geçtim.Pazartesi kargoya verildi.Dün dağıtıma çıkmış.Tüm gün evde olmamıza rağmen herhangi bir kargo gelmedi.Şimdi de iade sürecinde diyor?
Usta sana yemin ederim içeriğe bakmadım. Başlığı görüp dedim ki kesinlikle halkalı ya da ikitelli civarı çıkacak. Yeminle öyle de oldu. Kız arkadaşıma internetten siparişi "teslim edildi" şeklinde gözüktü geçen hafta. Kadının birine vermişler kadın da itiraz etmemiş. Evde olduğun halde gelmezler. Geldik bulamadık derler. Sonra geliyoruz diyip başkasına teslim ederler. O kadar iyi anlıyorum ki seni yani