Sadece o değil kargoların geneli bu şekilde maalesef.
Dağıtan kişide suç direk kargoda değil dağıtıma çıkan kişi ürünü çıkartıyor yorulduğu zaman diğer yerlerin ürünlerinin üzerinde ki barkotu okutuyor.
Adrese gidildi evde yoktu diyor bitti