Sürat kargo efsanedir. Salgın öncesi 2 km öteden sipariş vermiştim. (Yerine bakmamıştım 2 km olduğunu bilmiyordum online alışveriş) tam 14 gün sonra ben ipt.ettim. gidip mağazasından elden aldım.
Birde salı günü yurtiçi kargoya gitti.subeye. kargo vereceğim. İki saat orada paketledik. Bilgileri aldılar falan. Sonra iade etti şube kapalı ne zaman açılır bilmiyorum diye. Dedim ne alaka? Şube kapalı dedi belki 10 güne açılır dedi. Çıktım 100 MT ötede Aras a verdim ki şu ana kadar sorun yasamadigim tek kargo Aras. Bu arada bütün şubeler Giyimkent