• 28-04-2020, 10:30:33
    #1
    Kiracı evden ayrılırken baya sorun yaşadık, evi mahvedip kaçtı özetle.

    Şuan şehir dışında kaç aydır elektriği iptal etmesini istiyorum oyalayıp duruyor. Eve ben yerleşecem yerlesemiyorum.

    Bu konuyla ilgili ne yapılabilir, adamın adına olan elektriğini ben iptal edebilir miyim?
  • 28-04-2020, 10:32:59
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Sen kendin gidip üstüne alırsan elektriği onunkinin bir anlamı kalmaz boşa çıkar, borcu varsa sonradan ödeyip kapattırır.
  • 28-04-2020, 10:33:47
    #3
    elektrik kurumu herhalde borcunu almadan yenisini açmaz. Ama açması lazım illa bir yolu vardır.
  • 28-04-2020, 10:41:15
    #4
    Şöyle bir şey olabilir mi Eve ikametgahını sen kendi üzerine alıp. Elektirik şirketine beyan edip onuna aboneliğini iptal ettirebilirsin tahminimce. Eğer ki abonelik onun üzerineyse
  • 28-04-2020, 10:44:32
    #5
    Aboneliği üstüne alabilirsin, sorun olmuyor diye biliyorum
  • 28-04-2020, 10:45:10
    #6
    Böyle bir durum için devletin çözümü vardır. Kuruma gidip öğrenebilirsiniz. @Alpagu; hocamın dediği gibi de olabilir.
  • 28-04-2020, 10:45:15
    #7
    Alpagu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle bir şey olabilir mi Eve ikametgahını sen kendi üzerine alıp. Elektirik şirketine beyan edip onuna aboneliğini iptal ettirebilirsin tahminimce. Eğer ki abonelik onun üzerineyse
    İstanbul Enerjisa aboneliğin eski borcu ödenmeden yenisini açtırmıyor.
    Ben daire kiraladığımda 400 küsür borç çıktı eski kiracıdan, ödeyip kendi adıma aldım aboneliği.
    Kira öderken de o 400 küsürü kesip gönderdim.
  • 28-04-2020, 10:51:58
    #8
    👑BRKNET Dijital Ajans👑
    Merhabalar,
    Yeni kiracı yada yeni oturacak olan kişi abonelik başvurusu yapabiliyor.
    Kapanacak olan aboneliği ait tüm borçlar da eski sahibinin sorumluluğundadır. Sizi bağlayan birşey yok.
  • 28-04-2020, 11:18:21
    #9
    Kira sözleşmeniz varsa onunla beraber elektrik dairesine gidip gerekli başvuruyu yaparsanız hallediyorlar

    bir kaç sene önce benim bir kiracı üzerine almamış ben de daireyi yeni almıştım benim üzerime de değildi eskiden kiracılardan birinin üzerine var olanı kullanmış 1 sene bir güzel kaçak kaçak

    1 sene sonra çıktı evden o zaman haberim oldu tabi. Hemen gittim kira sözleşmesiyle kiracının TC'sine geçirildi borç, anasını ağlatırız kaçak kullanıp kaçmak yok öyle dedi çalışanlar

    Kaç sene oldu bana bir geri dönüş olmadı ona vergi borcu olarak çıkar, elektrik bağlatamaz bağlatırsa karşısına çıkar faiziyle ödeyecek mecbur demişlerdi



    Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul Enerjisa aboneliğin eski borcu ödenmeden yenisini açtırmıyor.
    Ben daire kiraladığımda 400 küsür borç çıktı eski kiracıdan, ödeyip kendi adıma aldım aboneliği.
    Kira öderken de o 400 küsürü kesip gönderdim.
    Aslında açıyorlar da çakallığa vurup zorluyorlar ödeme alabilirlerse almaya çalışıyorlar
    • metinciris
    metinciris bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.