Kira sözleşmeniz varsa onunla beraber elektrik dairesine gidip gerekli başvuruyu yaparsanız hallediyorlar

bir kaç sene önce benim bir kiracı üzerine almamış ben de daireyi yeni almıştım benim üzerime de değildi eskiden kiracılardan birinin üzerine var olanı kullanmış 1 sene bir güzel kaçak kaçak

1 sene sonra çıktı evden o zaman haberim oldu tabi. Hemen gittim kira sözleşmesiyle kiracının TC'sine geçirildi borç, anasını ağlatırız kaçak kullanıp kaçmak yok öyle dedi çalışanlar

Kaç sene oldu bana bir geri dönüş olmadı ona vergi borcu olarak çıkar, elektrik bağlatamaz bağlatırsa karşısına çıkar faiziyle ödeyecek mecbur demişlerdi



Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstanbul Enerjisa aboneliğin eski borcu ödenmeden yenisini açtırmıyor.
Ben daire kiraladığımda 400 küsür borç çıktı eski kiracıdan, ödeyip kendi adıma aldım aboneliği.
Kira öderken de o 400 küsürü kesip gönderdim.
Aslında açıyorlar da çakallığa vurup zorluyorlar ödeme alabilirlerse almaya çalışıyorlar