stkersln adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ekonomi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eski kiracı fatura ödemeyip kaçtıktan sonra yeni kiracı evde oturur iken muhtarlığa gidip eski kiracım kaçmıştır elektrik saatini üzerimize alamıyoruz diyerek muhtarla birlikte eve gidiyorsunuz.
Muhtar yeni kiracının oturduğunu gözleriyle görüp muhtarlığın resmi evrakına eski kiracı terk edip gitmiştir yeni kiracı oturmaktadır diye evrakı doldurup muhtarlık kaşesini basıp onaylıyor.
Bu belge ile elektrik idaresine gidip yeni abonelik başvurusu yapıyorsunuz.
(Elektrik idaresinde birisi beni uyarmıştı sağ olsun onun yönlendirmesiyle yaptıklarım bunlardı. Sorunsuzca hem elektrik hem su aboneliklerini iptal edip yeni abonelikleri üzerimize aldık.)
NOT: Muhtarla eve gittiğinizde işi sağlama alıp SU, Elektrik idaresi ve Doğalgaz idaresine 3 tane ayrı kurum için dilekçe doldurtup kaşeletiniz.
Hatırlatırsanız, Akşam eve geçersem örnek dilekçeyi özel mesajla gönderirim.