Kiracı evden ayrılırken baya sorun yaşadık, evi mahvedip kaçtı özetle.
Şuan şehir dışında kaç aydır elektriği iptal etmesini istiyorum oyalayıp duruyor. Eve ben yerleşecem yerlesemiyorum.
Bu konuyla ilgili ne yapılabilir, adamın adına olan elektriğini ben iptal edebilir miyim?