Anket Çaylaklık süresi olsun mu?
Toplam Katılımcı Sayısı: 121
Çaylaklık süresi olsun mu?
Evet
%87,60 (106 Oy)
Hayır
%12,40 (15 Oy)
  • 28-04-2020, 04:31:12
    #1
    Merhaba Arkadaşlar,

    Sizinde dikkatinizi çekiyor mu bilmiyorum ama son zamanlarda yeni üyelerin (1-5 aylık) enteresan ve hatta bazıları özelinde manipülatif/provokatif konular açtığını görüyorum. Bir süreliğine davetiyesiz üyelik alınıyor olmasıyla bu çok arttı, benim tavsiyem yeni üyeler için 6 ay çaylaklık süresi olsun Off Topic vs bölümlerde gereksiz konu açamasınlar? Siz ne dersiniz ?
  • 28-04-2020, 04:35:01
    #2
    Evet diyorum
    (5 aylık üyeyim)
  • 28-04-2020, 04:35:17
    #3
    PFC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğrular Can acıtır hocam.
    Şekil A
  • 28-04-2020, 04:35:44
    #4
    Doğru fakat kurunun yanında biz de yanacağız.
  • 28-04-2020, 04:37:49
    #5
    Bence tartışma ortamı oluşturmadan herkes güzelce fikrini beyan edebilir, yazarsam tartışma çıkarırım diyen lütfen sadece anketi kullansın ki konu kilit olup gitmesin bir işe yarasın yani herkes fikrini beyan edebilmiş olsun günün çoğu zamanı buradayız ve burayı daha iyi bir hale getirmek bizim elimizde
  • 28-04-2020, 04:37:49
    #6
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şekil A
  • 28-04-2020, 04:38:27
    #7
    Forumda daha ilk ayımı doldurmamış bir üyeyim, fakat bu sistem bence forumu çok daha iyi bir hale getirebilir. Sadece onaylanmış üyeler için bazı kategoriler kullanıma açılabilir. Zaten onaylanmış üyelik için 6 aylık kullanıcı olmak gerekiyor diye biliyorum.
  • 28-04-2020, 04:39:08
    #8
    NaksYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Arkadaşlar,

    Sizinde dikkatinizi çekiyor mu bilmiyorum ama son zamanlarda yeni üyelerin (1-5 aylık) enteresan ve hatta bazıları özelinde manipülatif/provokatif konular açtığını görüyorum. Bir süreliğine davetiyesiz üyelik alınıyor olmasıyla bu çok arttı, benim tavsiyem yeni üyeler için 6 ay çaylaklık süresi olsun Off Topic vs bölümlerde gereksiz konu açamasınlar? Siz ne dersiniz ?
    Siz konuyu açmadan 5 dakika önce provakatif bir konu açılmıştı tesadüf olması güzel olmuş hocam 😊 ayrıca çaylaklık dönemi olabilir tabii neden olmasın
  • 28-04-2020, 04:39:59
    #9
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şekil A
    Hocam siz böyle konularda hep insanların gururunu kırıyorsunuz. İroni yapıyorsanız da ironi nedir biraz araştırın derim.