Merhaba Arkadaşlar,
Sizinde dikkatinizi çekiyor mu bilmiyorum ama son zamanlarda yeni üyelerin (1-5 aylık) enteresan ve hatta bazıları özelinde manipülatif/provokatif konular açtığını görüyorum. Bir süreliğine davetiyesiz üyelik alınıyor olmasıyla bu çok arttı, benim tavsiyem yeni üyeler için 6 ay çaylaklık süresi olsun Off Topic vs bölümlerde gereksiz konu açamasınlar? Siz ne dersiniz ?
Siz konuyu açmadan 5 dakika önce provakatif bir konu açılmıştı tesadüf olması güzel olmuş hocam 😊 ayrıca çaylaklık dönemi olabilir tabii neden olmasın