Forumda daha ilk ayımı doldurmamış bir üyeyim, fakat bu sistem bence forumu çok daha iyi bir hale getirebilir. Sadece onaylanmış üyeler için bazı kategoriler kullanıma açılabilir. Zaten onaylanmış üyelik için 6 aylık kullanıcı olmak gerekiyor diye biliyorum.