Bence tartışma ortamı oluşturmadan herkes güzelce fikrini beyan edebilir, yazarsam tartışma çıkarırım diyen lütfen sadece anketi kullansın ki konu kilit olup gitmesin bir işe yarasın yani herkes fikrini beyan edebilmiş olsun günün çoğu zamanı buradayız ve burayı daha iyi bir hale getirmek bizim elimizde