• 22-04-2020, 00:01:45
    #1
    Merhaba,

    1 ay önce konu açmıştım işlerimin kötü gittiğiyle ilgili ve Allaha şükür her şey yoluna girdi şimdi aracımı değiştirmek istiyorum tecrübeli arkadaşlardan fikir istiyorum.

    21 yaşındayım genç işi bir araba bakıyordum aklıma gelenler ve az çok karar verdiğim arabalar bunlar;

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...12940563/detay
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...14294500/detay

    Bu 2 aracın arasın da kaldım hangisini tercih etmemi önerirsiniz +larıyla ve -leriyle tavsiyelerinize açığım
  • 22-04-2020, 00:03:30
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Geçen ki açtığın konuyu hatırlıyorum hocam, gerçekten çok çok zor durumda olduğunu düşünmüştüm öyle bir konu açınca. Şimdi alacağınız arabalara baktım da, sizin zor durumdayım dediğiniz durum Türkiyede ki milyonlarca insanın hayali...

    Bu arada iki arabada apaçiler tarafından kullanılıp yıpranan arabalar, önermem.
  • 22-04-2020, 00:03:46
    #3
    Kanka kusura bakma
  • 22-04-2020, 00:03:58
    #4
    Hocam acikcasi bu tarz ve fiyatta arabalari forumda kullanan kac kisi var ve kullanmis kac kisi var bende mrk ediyorum rabbim daha cok versin insallah
  • 22-04-2020, 00:04:54
    #5
    Valla güzelini bulamazsan işlerin gene kötüye gidebilir hocam benden söylemesi. Bu kadar para verecekseniz az daha ekleyip 0 almak bana göre en mantıklısı. Laf da vardır hani bu konuda ama söylemeyi uygun görmedim şimdi BMW için.
  • 22-04-2020, 00:05:08
    #6
    Google 1. Sayfa Garantili
    Ahi40 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen ki açtığın konuyu hatırlıyorum hocam, gerçekten çok çok zor durumda olduğunu düşünmüştüm öyle bir konu açınca. Şimdi alacağınız arabalara baktım da, sizin zor durumdayım dediğiniz durum Türkiyede ki milyonlarca insanın hayali...

    Bu arada iki arabada apaçiler tarafından kullanılıp yıpranan arabalar, önermem.


    Konu neydi merak ettim
  • 22-04-2020, 00:05:27
    #7
    Ritalin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanka kusura bakma
    atın ölümü arpadan olsun dedi herhalde
  • 22-04-2020, 00:05:44
    #8
    316i sizi tatmin edecek bir araç değil hocam kesinlikle, yaklaşık 4-5 ay önce bmw 318 aracımı sattım bende o zamandan beri f30 bakıyorum 320d fakat şunu anladım ki bu km'de bu arabalara verilen para boş.
    Biraz daha araştırıp fiyatların düşmesini beklemenizi tavsiye ederim, bayilerde sıfır araçlar olmadığı için fiyatlar o kadar şişirildi bir de üstüne bu virüs olayı iyice her şey maf oldu.

    Ek olarak 320d M Sport bakmanızı öneririm.
  • 22-04-2020, 00:05:51
    #9
    dogusocial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    1 ay önce konu açmıştım işlerimin kötü gittiğiyle ilgili ve Allaha şükür her şey yoluna girdi şimdi aracımı değiştirmek istiyorum tecrübeli arkadaşlardan fikir istiyorum.

    21 yaşındayım genç işi bir araba bakıyordum aklıma gelenler ve az çok karar verdiğim arabalar bunlar;

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...12940563/detay
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...14294500/detay

    Bu 2 aracın arasın da kaldım hangisini tercih etmemi önerirsiniz +larıyla ve -leriyle tavsiyelerinize açığım
    Tabi ki 320D, mukayese bile edilmez arkadaşım. 320 motoru bmw kendi üretiyor, 316 dışarıdan satın alıyor. Zaten performans olarak da yakıt olarak da 320 her türlü daha iyi.316 sadece vergide avantajlı o kadar