Ahi40 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen ki açtığın konuyu hatırlıyorum hocam, gerçekten çok çok zor durumda olduğunu düşünmüştüm öyle bir konu açınca. Şimdi alacağınız arabalara baktım da, sizin zor durumdayım dediğiniz durum Türkiyede ki milyonlarca insanın hayali...

Bu arada iki arabada apaçiler tarafından kullanılıp yıpranan arabalar, önermem.


Konu neydi merak ettim