dogusocial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

1 ay önce konu açmıştım işlerimin kötü gittiğiyle ilgili ve Allaha şükür her şey yoluna girdi şimdi aracımı değiştirmek istiyorum tecrübeli arkadaşlardan fikir istiyorum.

21 yaşındayım genç işi bir araba bakıyordum aklıma gelenler ve az çok karar verdiğim arabalar bunlar;

https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...12940563/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...14294500/detay

Bu 2 aracın arasın da kaldım hangisini tercih etmemi önerirsiniz +larıyla ve -leriyle tavsiyelerinize açığım
Tabi ki 320D, mukayese bile edilmez arkadaşım. 320 motoru bmw kendi üretiyor, 316 dışarıdan satın alıyor. Zaten performans olarak da yakıt olarak da 320 her türlü daha iyi.316 sadece vergide avantajlı o kadar