316i sizi tatmin edecek bir araç değil hocam kesinlikle, yaklaşık 4-5 ay önce bmw 318 aracımı sattım bende o zamandan beri f30 bakıyorum 320d fakat şunu anladım ki bu km'de bu arabalara verilen para boş.
Biraz daha araştırıp fiyatların düşmesini beklemenizi tavsiye ederim, bayilerde sıfır araçlar olmadığı için fiyatlar o kadar şişirildi bir de üstüne bu virüs olayı iyice her şey maf oldu.

Ek olarak 320d M Sport bakmanızı öneririm.