• 22-04-2020, 00:06:11
    #10
    1. Araçta 11bin küsür , 2. Araçta 50 bin küsür hasar kaydı çıkıyormuş bu tarz araçlarda 5-10 bin hasar kaydı belki kabul edilebilir ama o kadar verip 50 bin kira hasar kaydı olan araç almaya değer mi sizce bence değmez.(sonraki satışında zorlanabilirsin) Daha araştırabilirsin baktın kafana göre bulamadın az hasarlı olan için expertiz yaptırp pazarlık yapabilirsin.
  • 22-04-2020, 00:07:09
    #11
    320d ile 3.16i kıyaslaman başlı başına olmamış zaten alacaksan 320d alacaksın çünkü performansı seni tatmin edecektir N47D20 4 silindir motora sahip eski nesil motor bu motorun üzerine 2015 yılında B47D20 kodlu motor geldi. Biri 100 hp diğer 184 hp , 3.16'da öyle ölü bir araç değil ihtiyaçları karşılar ama basit kalır. 3.16'daki hasar kaydı fazla 3 parça boya ben olsam 320d olan araca bakardım Hem iyi hem temiz görünüyor tabi alırken expere tekrar sokacaksın. Adamların verdiği kağıda güvenip satış alma Fakat 2. araçtaki hasar kaydı da 1. araçtan fazla açıkcası temiz 320d bul az biraz fazla ver ondan al
  • 22-04-2020, 00:07:37
    #12
    bütçenizi biraz yükseltin estoril blue 40.yil alın derim.
  • 22-04-2020, 00:08:13
    #13
    Platin üye
    1 ayda ne değişti hocam. maşallah aşı bulundu galiba

    https://www.r10.net/off-topic/228011...r-sikinti.html
  • 22-04-2020, 00:08:45
    #14
    Arkadaşlar konuyla alakalı olmayabilir ama 1 ay önceki konuyu hatırlayan arkadaşlar, gelecek bir ödemem vardı 60-70 bin aralığın da o elime ulaştı ve de mevcut arabımın ederide 115-120 ederi o yüzden yani gömü falan bulmadım 1 ayda ekstrem şeyler olmadı
  • 22-04-2020, 00:11:58
    #15
    Çok merak ettim ne işle meşgulüz acaba
  • 22-04-2020, 00:12:39
    #16
    Vw ,seat,skoda gurubundan da güzel araçlar bulunabilir.
  • 22-04-2020, 00:12:39
    #17
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
    1 ay önce tatile gitmek isteyen daha sonra işleri kötü olan aiz miydiniz hocam şimdide 170k değerinde araba bakmanız piyango mu çıktı taktik satisi yaparsaniz yasak ama ben alirim ))
  • 22-04-2020, 00:12:44
    #18
    nisaninoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok merak ettim ne işle meşgulüz acaba
    Öğrenciyim