1. Araçta 11bin küsür , 2. Araçta 50 bin küsür hasar kaydı çıkıyormuş bu tarz araçlarda 5-10 bin hasar kaydı belki kabul edilebilir ama o kadar verip 50 bin kira hasar kaydı olan araç almaya değer mi sizce bence değmez.(sonraki satışında zorlanabilirsin) Daha araştırabilirsin baktın kafana göre bulamadın az hasarlı olan için expertiz yaptırp pazarlık yapabilirsin.