R10 Çok güzel oldu ya la... :)
26
●914
- 21-04-2020, 22:52:34Merhaba arkadaşlar son zamanda cok sayıda yeni, genç ve amatör arkadaş aramiza katılınca, o eski r10 gunleri aklima geldi. Basit sorular, yardım konuları. Son zamanlarda cok fazla ticaret on plana cikmisti. Bu hali ile r10 eski gunlerinde ki gibi paylasim forumuna dondu. Ben cok sevdim valla.
- 21-04-2020, 22:56:16Aslında 2 sene önce davet ile girmiştim foruma. Çok az vakit geçirmiştim. Sonra benim üyeliğim vardı ya falan derken buldum girdim derken 20 küsür ticaretim oldu. Şimdi seo ya merak saldım. Ordan burdan bişeyler öğrenmeye çalışıyorum. Yeri geliyo saçma sapan sorularda soruyorum. Anlık sinirler geriliyor ama kimse kimseyi kırmıyor. Bence değerini bilmeliyiz , birbirimize karşı saygılı olduğumuz sürece mutlu olacağımıza inanıyorum
- 21-04-2020, 22:56:18Bilgilerinizden yararlanıp kendimizi geliştirme fırsatı bulduğumuz için bu fırsatı bize sunan yetkililere ve sizlere şahsım adına teşekkür ederim...
Selamlar, iyi forumlar ve sağlıklı günler dilerim
- 21-04-2020, 22:58:21Yahu o bi film repligi kendi icerisinde bir esprisi var, en azindan biz angaralilar icinHussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-04-2020, 22:58:51örnek ben
çoğu zaman girmezdim hatta girdiğim zamanda login bile olmadan geri kaçardım hatta ilgisizlikten dolayı bütün sitelerimi de satmıştım. malum corona sektöre bizi geri döndürdü artık yeni işler alınmaya, yeni siteler açmaya ve r10 alışveriş yapmaya yitti bizi
ama yinede bu boşlukta vaktini burada değerlendiren arkadaşlar corona bitse de bir çoğu artık geri kalacaktır projeleri ve emekleri bırakmak kolay olmuyor.

ama yinede bu boşlukta vaktini burada değerlendiren arkadaşlar corona bitse de bir çoğu artık geri kalacaktır projeleri ve emekleri bırakmak kolay olmuyor.