• 21-04-2020, 22:52:34
    #1
    Merhaba arkadaşlar son zamanda cok sayıda yeni, genç ve amatör arkadaş aramiza katılınca, o eski r10 gunleri aklima geldi. Basit sorular, yardım konuları. Son zamanlarda cok fazla ticaret on plana cikmisti. Bu hali ile r10 eski gunlerinde ki gibi paylasim forumuna dondu. Ben cok sevdim valla.
  • 21-04-2020, 22:53:46
    #2
    Bende sevdim. Yeni konular gormek guzel 😊
  • 21-04-2020, 22:56:06
    #3
    Rabbim bozmasın merhaba
  • 21-04-2020, 22:56:16
    #4
    Aslında 2 sene önce davet ile girmiştim foruma. Çok az vakit geçirmiştim. Sonra benim üyeliğim vardı ya falan derken buldum girdim derken 20 küsür ticaretim oldu. Şimdi seo ya merak saldım. Ordan burdan bişeyler öğrenmeye çalışıyorum. Yeri geliyo saçma sapan sorularda soruyorum. Anlık sinirler geriliyor ama kimse kimseyi kırmıyor. Bence değerini bilmeliyiz , birbirimize karşı saygılı olduğumuz sürece mutlu olacağımıza inanıyorum
  • 21-04-2020, 22:56:18
    #5
    Bilgilerinizden yararlanıp kendimizi geliştirme fırsatı bulduğumuz için bu fırsatı bize sunan yetkililere ve sizlere şahsım adına teşekkür ederim...
    Selamlar, iyi forumlar ve sağlıklı günler dilerim
  • 21-04-2020, 22:56:59
    #6
    SEO & PR 5421044962
    Lalı lulu başlıklar görmekte çok güzel değil valla
  • 21-04-2020, 22:58:21
    #7
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lalı lulu başlıklar görmekte çok güzel değil valla
    Yahu o bi film repligi kendi icerisinde bir esprisi var, en azindan biz angaralilar icin
  • 21-04-2020, 22:58:51
    #8
    örnek ben çoğu zaman girmezdim hatta girdiğim zamanda login bile olmadan geri kaçardım hatta ilgisizlikten dolayı bütün sitelerimi de satmıştım. malum corona sektöre bizi geri döndürdü artık yeni işler alınmaya, yeni siteler açmaya ve r10 alışveriş yapmaya yitti bizi ama yinede bu boşlukta vaktini burada değerlendiren arkadaşlar corona bitse de bir çoğu artık geri kalacaktır projeleri ve emekleri bırakmak kolay olmuyor.
  • 21-04-2020, 22:59:11
    #9
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lalı lulu başlıklar görmekte çok güzel değil valla
    Yok la nolcak sende.