Merhaba arkadaşlar son zamanda cok sayıda yeni, genç ve amatör arkadaş aramiza katılınca, o eski r10 gunleri aklima geldi. Basit sorular, yardım konuları. Son zamanlarda cok fazla ticaret on plana cikmisti. Bu hali ile r10 eski gunlerinde ki gibi paylasim forumuna dondu. Ben cok sevdim valla.