Konu
R10 Çok güzel oldu ya la... :)
21-04-2020, 22:58:21
#7
SemihCAN
Hussein adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Lalı lulu başlıklar görmekte çok güzel değil valla
Yahu o bi film repligi kendi icerisinde bir esprisi var, en azindan biz angaralilar icin