• 20-04-2020, 00:16:22
    #1
    Arkadaşlar selam maskeleriniz geldi mi naptınız? gelenlere ne kadar sürede geldi ve hangi bölgelerde hızlı ulaşım oldu merak ediyorum.
    20 güne yakın oldu başvuralı hem ptt hem de e-devletten 3 başvuru yaptım bu süreçte hem kendim hem de annem için ama hiçbir şekilde maske ulaşmadı bize.
    Parasıyla da alamaz olduk elimde 1 tane var 1 ay önceden kalma onu yıkayıp öyle çıkıyorum markete falan ama bir koruyuculuğu kalmadığına %100 eminim.
  • 20-04-2020, 00:17:09
    #2
    Eczane'den tüm aileye 5'er tane aldık-ücretsiz şekilde.
  • 20-04-2020, 00:18:44
    #3
    10 gün oldu ne maske geldi ne bir haber ne bir mesaj
  • 20-04-2020, 00:18:59
    #4
    AnyLock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eczane'den tüm aileye 5'er tane aldık-ücretsiz şekilde.
    Hangi bölgedesiniz? SMS falan mı geldi nasıl aldınız? Ben bağcılar güneşlideyim yakınımdaki eczanelere gittim hiçbiri vermedi. sms zorunluluğu olduğunu söylediler.
  • 20-04-2020, 00:19:55
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Siparişi vereli kaç gün oldu. Hala gelmedi. İş yerinde günde en az 100 kişi ile temas halindeyiz. Parayla da maske alamıyoruz. Allahtan uyduruktan kumaş yıkanabilir maske aldık önceden yıkayıp yıkayıp kullanıyoruz. Bi halta da yaradığını sanmıyorum ama hayırlısı.
  • 20-04-2020, 00:20:47
    #6
    Eczaneden 5 adet aldık.
  • 20-04-2020, 00:21:21
    #7
    PTT ile evime kadar geldi
  • 20-04-2020, 00:22:44
    #8
    anilunal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi bölgedesiniz? SMS falan mı geldi nasıl aldınız? Ben bağcılar güneşlideyim yakınımdaki eczanelere gittim hiçbiri vermedi. sms zorunluluğu olduğunu söylediler.
    Silivri'de, sms geldi kodla aldım. Kod yoksa artık eczaneler atabiliyor diye biliyorum.
  • 20-04-2020, 00:23:19
    #9
    DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PTT ile evime kadar geldi
    basriyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eczaneden 5 adet aldık.
    hangi şehir ve ilçedesiniz?



    AnyLock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Silivri'de, sms geldi kodla aldım. Kod yoksa artık eczaneler atabiliyor diye biliyorum.
    Teşekkürler bilgi için. Hayırlı olsun maskeleriniz.
    Koda ulaşamayacak olan telefonsuz yaşlıların veya kaybedenlerin TC kimlik ile eczaneye müracatında yeni kod temin edilebiliyormuş sanırım ondan bahsediyorsunuz.