anilunal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi bölgedesiniz? SMS falan mı geldi nasıl aldınız? Ben bağcılar güneşlideyim yakınımdaki eczanelere gittim hiçbiri vermedi. sms zorunluluğu olduğunu söylediler.
Silivri'de, sms geldi kodla aldım. Kod yoksa artık eczaneler atabiliyor diye biliyorum.