AnyLock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eczane'den tüm aileye 5'er tane aldık-ücretsiz şekilde.
Hangi bölgedesiniz? SMS falan mı geldi nasıl aldınız? Ben bağcılar güneşlideyim yakınımdaki eczanelere gittim hiçbiri vermedi. sms zorunluluğu olduğunu söylediler.