Arkadaşlar selam maskeleriniz geldi mi naptınız? gelenlere ne kadar sürede geldi ve hangi bölgelerde hızlı ulaşım oldu merak ediyorum.
20 güne yakın oldu başvuralı hem ptt hem de e-devletten 3 başvuru yaptım bu süreçte hem kendim hem de annem için ama hiçbir şekilde maske ulaşmadı bize.
Parasıyla da alamaz olduk elimde 1 tane var 1 ay önceden kalma onu yıkayıp öyle çıkıyorum markete falan ama bir koruyuculuğu kalmadığına %100 eminim.