• 18-04-2020, 03:12:57
    #91
    Geçmiş olsun hocam
  • 18-04-2020, 03:23:26
    #92
    Çok geçmiş olsun, babam sağlıkçı covid servisinde 24saat çalışıp 24 saat dinleniyor. 3 haneye yakın vakaları var. Ekip arkadaşlarının büyük kısmıda maalesef yakalandı. Eve gelmiyor, hastanenin ayarladığı yerde kalıyor. Normalde mesaisi hafta içi asgari saatler.
  • 18-04-2020, 03:24:02
    #93
    iyisite.NET
    Rabbim yar ve yardımcın olsun hocam.
  • 18-04-2020, 03:50:10
    #94
    Allah acil şifalar versin hocam. İnşallah siz ve aileniz en sağlıklı şekilde en kısa sürede atlatacaksınız.
  • 18-04-2020, 04:03:13
    #95
    Rabbim acil şifalar versin inşallah tez zamanda tekrar eski sağlığınıza kavuşursunuz hocam.
  • 18-04-2020, 04:08:16
    #96
    Üyeliği durduruldu
    allah şifalar versin.cok zor durum.insaallah en kısa sürede kayıpsız atlatırsınız.
  • 18-04-2020, 07:34:06
    #97
    Acil şifalar diliyorum sizin ve aileniz için dua edeceğim. Güzel haberlerini bekliyoruz bizi gelişmelerden haberdar edin.
  • 18-04-2020, 07:54:13
    #98
    Allah acil sifalar versin hocam insallah. Tez zamanda atlatmaniz dilegiyle
  • 18-04-2020, 10:30:42
    #99
    adencreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kaç soru sormak istiyorum. Nereden bulaştığına dair. Hiç şüphe ettiğiniz bir durum oldu mu?

    - 4 gün içinde Toplu taşıma kullandınız mı?
    - Market'e gittiniz mi?

    Ne bileyim herhangi birşey?
    Nereden ve nasil olduguna dair hic bir belirti yok. En son 10 nisan cuma gunu ise gittim. Pozitif cikan kisi ile ayni ortamda maskeli ve eldivenli olarak bulundum kisa zamanda.

    Kendi aracımla işe ve hastaneye eldiven ve maske takarak gidiyordum.

    Markete ilk hastalık belirtileri baslamadan once sabah 8.40 da marketler acilmadan gittim. Kapida bekledim acilir acilmaz girdim.

    Ne kadar alinabilecek tebbir var ise eldiven maske sosyal mesafe dezenfektan kolanya sürekli kullanan birisiyim markette kasada 5 kişi varsa markete dahi girmeyen birisiydim.

    Ben bu hâlde yakalandim.

    Herkese güzel dilekleri için teşekkür ederim.
    Moral ve motivasyon gayet yerinde kendimle ilgili en ufak bir korkum endişem yok. Anlatacağıma inancım tam.
    Kalın sağlıcakla