adencreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir kaç soru sormak istiyorum. Nereden bulaştığına dair. Hiç şüphe ettiğiniz bir durum oldu mu?

- 4 gün içinde Toplu taşıma kullandınız mı?
- Market'e gittiniz mi?

Ne bileyim herhangi birşey?
Nereden ve nasil olduguna dair hic bir belirti yok. En son 10 nisan cuma gunu ise gittim. Pozitif cikan kisi ile ayni ortamda maskeli ve eldivenli olarak bulundum kisa zamanda.

Kendi aracımla işe ve hastaneye eldiven ve maske takarak gidiyordum.

Markete ilk hastalık belirtileri baslamadan once sabah 8.40 da marketler acilmadan gittim. Kapida bekledim acilir acilmaz girdim.

Ne kadar alinabilecek tebbir var ise eldiven maske sosyal mesafe dezenfektan kolanya sürekli kullanan birisiyim markette kasada 5 kişi varsa markete dahi girmeyen birisiydim.

Ben bu hâlde yakalandim.

Herkese güzel dilekleri için teşekkür ederim.
Moral ve motivasyon gayet yerinde kendimle ilgili en ufak bir korkum endişem yok. Anlatacağıma inancım tam.
Kalın sağlıcakla