çok geçmiş olsun.
bir ihtiyacın olursa yazman yeterli
izole kal bol soğan sarmısak ye vitamin takviyesi yap ilaçlarını düzenli tüket ve egsersiz yap odada hareket en büyük ilaç.
Koronavirus testim pozitif çıktı
166
●6.432
- 17-04-2020, 23:25:14
- 17-04-2020, 23:30:57Psikolojinizi diri tutun hocam , Bitkisellerle takviyede çok önemli bağışıklığınıza destek olacak yiyecekler tüketin.tekcarem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tavsiye olarak söyleyeyim MEYAN KÖKÜ VE TERE tüketin bol bol.
tereyı normal yiyecek olarak meyan kökünü ise çay olarak tüketin ama abartmadan.
Tere yı günde 1 tabak yiyebilirsiniz , Meyan kökünü ise günde 3 olarak sabah , ikindi , akşam tüketin.
Meyan kökünün koronavirüs eski tiplerde tamamen yok ettiği söyleniyor prof. saraçoğlu tarafından.
Tere ise akciğer temizliinde çok önemli öksürme ve balgam atma olacaktır birkaç gün içinde. - 17-04-2020, 23:34:48Allah acil şifalar versin, çocuklarınızın yüzüne bakıp sizleri sağlığınıza kavuştursun.
- 17-04-2020, 23:34:50Allah yardımcınız olsun. Ablam da hamileydi 3 gün önce doğum yaptı. Eşini ve çocuğunu bile hastaneye sokmadı bilerek. Biz de doğum yaptı daha çocuğu göremedik telefondan görüşüyoruz anca. İnşallah eşinize, çocuklara da bulaşmaz.
Küçücük bir virüs mahvetti dünyayı. İnşallah tez zamanda çaresi bulunur.
Çok geçmiş olsun. - 17-04-2020, 23:54:45Geçmiş olsun hocam canınızı sıkmayın moralinizi yüksek tutun geçer inşallah
- 17-04-2020, 23:57:13Geçmiş olsun, umarım ailenize bulaştırmadan en kısa sürede atlatırsınız.