Allah yardımcınız olsun. Ablam da hamileydi 3 gün önce doğum yaptı. Eşini ve çocuğunu bile hastaneye sokmadı bilerek. Biz de doğum yaptı daha çocuğu göremedik telefondan görüşüyoruz anca. İnşallah eşinize, çocuklara da bulaşmaz.
Küçücük bir virüs mahvetti dünyayı. İnşallah tez zamanda çaresi bulunur.
Çok geçmiş olsun.