Çok geçmiş olsun, babam sağlıkçı covid servisinde 24saat çalışıp 24 saat dinleniyor. 3 haneye yakın vakaları var. Ekip arkadaşlarının büyük kısmıda maalesef yakalandı. Eve gelmiyor, hastanenin ayarladığı yerde kalıyor. Normalde mesaisi hafta içi asgari saatler.