• 17-04-2020, 02:07:49
    #1
    Son zamanlarda çok fazla denk geliyorum kutuplaşmalara Türkiye Cumhuriyeti devleti son üç anayasasında da Laik devlettir resmi dini yoktur, arabistan-ırak-iran gibi ülkemiz belli bir inanca sahip değildir ve herkesin düşünce özgürlüğü vardır herkes farklı bir tanrıya inanabilir ya da inanma ya bilir hani ilkokul da bile öğretiliyor ama hatırlatıyım dedim.
  • 17-04-2020, 02:10:41
    #2
    Misafir
    EKAloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son zamanlarda çok fazla denk geliyorum kutuplaşmalara Türkiye Cumhuriyeti devleti son üç anayasasında da Laik devlettir resmi dini yoktur, arabistan-ırak-iran gibi ülkemiz belli bir inanca sahip değildir ve herkesin düşünce özgürlüğü vardır herkes farklı bir tanrıya inanabilir ya da inanma ya bilir hani ilkokul da bile öğretiliyor ama hatırlatıyım dedim.
    Ülkenin en az %70'i bunu anlamıyor hocam. İyi hatırlatma, teşekkürler.
    • EKAloji
    • ATASEVEN
    EKAloji ve ATASEVEN bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 17-04-2020, 02:14:12
    #3
    ilkokul da onu öğretiyorlar sonra zorunlu Kuran dersi koyuyorlar
  • 17-04-2020, 02:14:58
    #4
    Peta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkenin en az %70'i bunu anlamıyor hocam. İyi hatırlatma, teşekkürler.
    Ben teşekkür ederim hocam bilinçli vatandaşların olması çok iyi bir şey iyi akşamlar dilerim.



    Emirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilkokul da onu öğretiyorlar sonra zorunlu Kuran dersi koyuyorlar
    Aman hocam oralara girmeyelim sıkıntı olur, linç geliyor size de ℅90 hazır olun
  • 17-04-2020, 02:22:30
    #5
    Bunu ateistlere bir türlü anlatamadık haklısınız hocam. Durmadan Müslümanlara laf edip duruyorlar.............
  • 17-04-2020, 02:23:20
    #6
    Hocam ben islam dinine inanıyorum ve elimden geldiğince inancımın benden istediği ibadetleri yerine getirmeye çalışıyorum. Ben bu güne kadar kimseyi dini, dili, ırkı, rengi veya mezhebi ile yargılamadım yargılamayada hakkım yok. Eğer kişinin inancı başka bir kişinin özgürlüğünü kısıtlamıyorsa o zaman istediği her şeye inanabilir. Kısacası ben diğer inançlara nasıl saygı gösteriyorsam aynı saygıyıda bana göstermelerini beklerim.
  • 17-04-2020, 02:25:13
    #7
    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu ateistlere bir türlü anlatamadık haklısınız hocam. Durmadan Müslümanlara laf edip duruyorlar.............
    Kesinlikle haklısınız hocam lanet falan okuyorlar gelecek ile korkutuyorlar hatta bazıları size acıyorum bile diyor... Hayırlı,huzurlu ve bol bereketli bir geceniz ve günleriniz olsun hocam.



    ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben islam dinine inanıyorum ve elimden geldiğince inancımın benden istediği ibadetleri yerine getirmeye çalışıyorum. Ben bu güne kadar kimseyi dini, dili, ırkı, rengi veya mezhebi ile yargılamadım yargılamayada hakkım yok. Eğer kişinin inancı başka bir kişinin özgürlüğünü kısıtlamıyorsa o zaman istediği her şeye inanabilir. Kısacası ben diğer inançlara nasıl saygı gösteriyorsam aynı saygıyıda bana göstermelerini beklerim.
    Olması gereken bu hocam
  • 17-04-2020, 02:26:53
    #8
    Geçen birisinden duydum hıyara tapıyorlarmış saygı duymak lazım yeni trend
  • 17-04-2020, 02:29:17
    #9
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen birisinden duydum hıyara tapıyorlarmış saygı duymak lazım yeni trend
    Herkes var olduğunu düşündüğü şeye tapıyor hocam Saygı duymak lazım kişinin kendi kararı