Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu ateistlere bir türlü anlatamadık haklısınız hocam. Durmadan Müslümanlara laf edip duruyorlar.............
Kesinlikle haklısınız hocam lanet falan okuyorlar gelecek ile korkutuyorlar hatta bazıları size acıyorum bile diyor... Hayırlı,huzurlu ve bol bereketli bir geceniz ve günleriniz olsun hocam.



ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben islam dinine inanıyorum ve elimden geldiğince inancımın benden istediği ibadetleri yerine getirmeye çalışıyorum. Ben bu güne kadar kimseyi dini, dili, ırkı, rengi veya mezhebi ile yargılamadım yargılamayada hakkım yok. Eğer kişinin inancı başka bir kişinin özgürlüğünü kısıtlamıyorsa o zaman istediği her şeye inanabilir. Kısacası ben diğer inançlara nasıl saygı gösteriyorsam aynı saygıyıda bana göstermelerini beklerim.
Olması gereken bu hocam