Son zamanlarda çok fazla denk geliyorum kutuplaşmalara Türkiye Cumhuriyeti devleti son üç anayasasında da Laik devlettir resmi dini yoktur, arabistan-ırak-iran gibi ülkemiz belli bir inanca sahip değildir ve herkesin düşünce özgürlüğü vardır herkes farklı bir tanrıya inanabilir ya da inanma ya bilir hani ilkokul da bile öğretiliyor ama hatırlatıyım dedim.