Gutenberg adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaşlar Depremden Sonra Bakın Ne Oldu
23
●729
- 14-04-2020, 03:59:26bunlar daha iyi günleri insan oğlunun en fazla 4 sene 4 sene sonra yaşanacak şeyler daha beter olacaktır ama umarım yanılırım çünkü insanlar kendi yaşam alanını kendi evini dünyayı bu hale getirdiler binalar fabrikalar atıklar toprağa verdikleri verimsiz kimyasal ilaçlar hormanlar ve tabiki bize muhabbeti unutturan aşırı teknoloji bağımlılığını salan firmalar corona deprem dini eksiklikler ve bir çok şey beraberinde gelecek . . .
- 14-04-2020, 03:59:59Hocam Ankara'da oldu mu?Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2020, 04:03:39Hocam ben de Balıkesir/Edremit'teyim buralardan birini forumda görmek güzelakaderkin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2020, 04:04:42İletişime geçebilir miyiz?ictaysi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buralardan bir arkadaşım olmuş olur.
- 14-04-2020, 04:06:27Üyeliği durdurulduHocam çok geçmiş olsun , kardeşime de selamlar.Ritalin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Buralardan bir arkadaşım olmuş olur.