Ritalin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arnavutköy de yaşıyorum Enes bey, hemen dibim de oldu bu deprem. Kulağımdan o uğultu bir saattir çıkmıyor beynimde yankılanıyor. Tavandan alçı düştü, ufak erkek kardeşim sallanan yatağından uyandı. Ben abartıldığını düşünmüyorum
Hocam çok geçmiş olsun , kardeşime de selamlar.