bunlar daha iyi günleri insan oğlunun en fazla 4 sene 4 sene sonra yaşanacak şeyler daha beter olacaktır ama umarım yanılırım çünkü insanlar kendi yaşam alanını kendi evini dünyayı bu hale getirdiler binalar fabrikalar atıklar toprağa verdikleri verimsiz kimyasal ilaçlar hormanlar ve tabiki bize muhabbeti unutturan aşırı teknoloji bağımlılığını salan firmalar corona deprem dini eksiklikler ve bir çok şey beraberinde gelecek . . .