VolumeUP adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Halkbank - Kredi Başvurusu İşleme Alınmıştır.
50
●6.412
- 13-04-2020, 21:40:59Üyeliği durduruldupeki hocam onaylandı mı yoksa değerlendiriliyor mu şuan
- 13-04-2020, 21:41:59onaylı hocam kredi kullandım hesaba geçtiDijitalMevzular adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2020, 22:22:53Üyeliği durdurulduDijitalMevzular adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülehocalarım, sizede özeldende yazdım. buradanda yazmak istedim. bende işletme sahibiyim 2019 mart ayından bu yana. ama esnaf odasına hiç kaydolmadım. bu krediye bende başvurdum aynı mesaj banada bugün geldi. esnaf oda kaydım olmadan kredi kullandırırlarmı bilginiz varmı net bir şekilde? veya kullandırmazlarsa yarın esnaf odasına kaydolasam kredi kullanabilirmiyim yine?VolumeUP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2020, 22:24:55Üyeliği durdurulduben başvurdum 2 gün sonra oda kaydımı yaptım ardından mesaj geldi sonra imzaya çağırdılar. tavsiyem oda kaydınızı yapmanız yönünde. tam olarak gelen mesajı buraya koyar mısınız ve halkbankası mı?Chocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2020, 22:29:06Üyeliği durduruldutabi buyur hocam.DijitalMevzular adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 13-04-2020, 22:32:36Üyeliği durdurulduvalla hocam aynı smsi aldık değerlendirmeden geçmiş bu demek oluyor şube sizi arayacak davet edecek. oda kaydı muhabbeti ise sizi eksik yönlendirmeyeyim oda kaydınız yok diye red de yiyebilirsiniz. gidin hemen yarın kayıt olun desem bu sefer onaylanmazsa 600tl oda kayıt ücreti var ne diyim bilemedim.Chocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben ön başvuruyu yaptım oda kaydını 2 gün sonra yaptım hemn peşine 2 gün sonra daha geçti sms geldi 1 gün sonra şube aradı bi sonraki gün gittim yarın arıcam şey için diyippara işareti yaptı ertesi gün oldu aramayınca ben gittim şubeye hemen yardımcı oldular son kez bi iki imza attırdılar ve hesaba giriş yapan ama blokeli duran 25000 tl blokesi kalkttı ve çekebildim. - 14-04-2020, 01:37:32Ben de 31 Martta da başvuru yaptım bana da subeye cagiracagiz şeklinde mesaj geldi ama arayan soran yok geçtiğimiz cuma şubeye gidip sordum benim sectigim şube de 1 personel varmış kobi işlerine bakan oda çok yogunmus haber vereceğiz dedi direk salladı bizi.Odemeler geliyor yardımcı olsanız dedim bir sonuç alamadık bekliyoruz bakalim.Anlayacaginiz arkadaşlar bekleme süreniz seçtiğiniz şubeye göre değişiyor maalesef.
