• 13-04-2020, 21:40:59
    #19
    Üyeliği durduruldu
    VolumeUP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @DijitalMevzular; Paraf karta direk başvuru formu doldurdum bişey söylemedim.
    peki hocam onaylandı mı yoksa değerlendiriliyor mu şuan
  • 13-04-2020, 21:41:59
    #20
    DijitalMevzular adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki hocam onaylandı mı yoksa değerlendiriliyor mu şuan
    onaylı hocam kredi kullandım hesaba geçti
  • 13-04-2020, 21:52:36
    #21
    Platin üye
    Ticaret odasına kayıt olanlar da alabiliyor mu?
  • 13-04-2020, 21:53:38
    #22
    bizimde oda kaydımız terk görünüyor bizede aynı mesaj geldi onaylanmış bu oluyor bu mesaj boş yere oda kaydı yapmayalım tekrardan
  • 13-04-2020, 22:22:53
    #23
    Üyeliği durduruldu
    DijitalMevzular adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki hocam onaylandı mı yoksa değerlendiriliyor mu şuan
    VolumeUP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onaylı hocam kredi kullandım hesaba geçti
    hocalarım, sizede özeldende yazdım. buradanda yazmak istedim. bende işletme sahibiyim 2019 mart ayından bu yana. ama esnaf odasına hiç kaydolmadım. bu krediye bende başvurdum aynı mesaj banada bugün geldi. esnaf oda kaydım olmadan kredi kullandırırlarmı bilginiz varmı net bir şekilde? veya kullandırmazlarsa yarın esnaf odasına kaydolasam kredi kullanabilirmiyim yine?
  • 13-04-2020, 22:24:55
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Chocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocalarım, sizede özeldende yazdım. buradanda yazmak istedim. bende işletme sahibiyim 2019 mart ayından bu yana. ama esnaf odasına hiç kaydolmadım. bu krediye bende başvurdum aynı mesaj banada bugün geldi. esnaf oda kaydım olmadan kredi kullandırırlarmı bilginiz varmı net bir şekilde? veya kullandırmazlarsa yarın esnaf odasına kaydolasam kredi kullanabilirmiyim yine?
    ben başvurdum 2 gün sonra oda kaydımı yaptım ardından mesaj geldi sonra imzaya çağırdılar. tavsiyem oda kaydınızı yapmanız yönünde. tam olarak gelen mesajı buraya koyar mısınız ve halkbankası mı?
  • 13-04-2020, 22:29:06
    #25
    Üyeliği durduruldu
    DijitalMevzular adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben başvurdum 2 gün sonra oda kaydımı yaptım ardından mesaj geldi sonra imzaya çağırdılar. tavsiyem oda kaydınızı yapmanız yönünde. tam olarak gelen mesajı buraya koyar mısınız ve halkbankası mı?
    tabi buyur hocam.
  • 13-04-2020, 22:32:36
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Chocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tabi buyur hocam.
    valla hocam aynı smsi aldık değerlendirmeden geçmiş bu demek oluyor şube sizi arayacak davet edecek. oda kaydı muhabbeti ise sizi eksik yönlendirmeyeyim oda kaydınız yok diye red de yiyebilirsiniz. gidin hemen yarın kayıt olun desem bu sefer onaylanmazsa 600tl oda kayıt ücreti var ne diyim bilemedim.

    ben ön başvuruyu yaptım oda kaydını 2 gün sonra yaptım hemn peşine 2 gün sonra daha geçti sms geldi 1 gün sonra şube aradı bi sonraki gün gittim yarın arıcam şey için diyippara işareti yaptı ertesi gün oldu aramayınca ben gittim şubeye hemen yardımcı oldular son kez bi iki imza attırdılar ve hesaba giriş yapan ama blokeli duran 25000 tl blokesi kalkttı ve çekebildim.
  • 14-04-2020, 01:37:32
    #27
    Ben de 31 Martta da başvuru yaptım bana da subeye cagiracagiz şeklinde mesaj geldi ama arayan soran yok geçtiğimiz cuma şubeye gidip sordum benim sectigim şube de 1 personel varmış kobi işlerine bakan oda çok yogunmus haber vereceğiz dedi direk salladı bizi.Odemeler geliyor yardımcı olsanız dedim bir sonuç alamadık bekliyoruz bakalim.Anlayacaginiz arkadaşlar bekleme süreniz seçtiğiniz şubeye göre değişiyor maalesef.